Obecnie na rynku usług kurierskich
panuje naprawdę bardzo duża konkurencja, która w znacznym stopniu
przekłada się na ceny. Aby zaistnieć na rynku wiele firmy
reklamuje się twierdząc, iż ma najtańsze przesyłki. To
naprawdę bardzo dobry sposób na reklamę, jednak aby móc mówić,
iż to my jesteśmy najtańsi trzeba mieć ku temu podstawy – w
innym przypadku klienci po prostu się od nas odwrócą, gdy tylko
stwierdzą, że nie jest to prawda. Nie ma sensu ryzykować, gdyż
tacy klienci nie tylko od nas odejdą, ale także zniechęcą całe
swoje otoczenie do korzystania z naszych usług co może sprawić, iż
nasze przychody gwałtownie spadną. Warto zatem poprzeć to prawdę
i naprawdę być najtańszą firmą. Rzecz jasna nasza firma nie musi
być najtańsza we wszystkim, ale przynajmniej jeden typ przesyłek
powinien być tańszy aniżeli w przypadku naszej największej
konkurencji – tylko w ten sposób można liczyć na jakikolwiek
sukces i to że klienci do nas przyjdą oraz zostaną z naszą firmą
na dłużej. Budowanie relacji z klientami jest naprawdę bardzo
ważne w dzisiejszych czasach i bez tego ciężko jest cokolwiek
zrobić. Oczywiście istnieje wiele różnych możliwości do
budowania relacji z klientem i niekoniecznie muszą one dotyczyć
ceny. Można wprowadzić rabaty dla stałych klientów, wysyłać im
życzenia z różnych okazji, wychodzić naprzeciw ich potrzebom –
dzięki temu wszystkiemu nasze relację będą z nimi naprawdę dobre
i mogą przekształcić się w prawdziwe relacje partnerskie.
Pamiętajmy o tym i róbmy to z głową, bo to kluczowa sprawa.
Oczywiście jest to na pewno jakieś wyjście i muszę przyznać, że ja także z nich chętnie korzystam. Również podoba mi się to co przeczytałam w artykule https://www.sendit.pl/blog/pocztex-ekspres24-i-pocztex-kurier48 i muszę przyznać, że ja chętnie korzystam z ich usług.
OdpowiedzUsuń