czwartek, 11 października 2012

Najtańsze przesyłki mogą być kluczem do sukcesu

Obecnie na rynku usług kurierskich panuje naprawdę bardzo duża konkurencja, która w znacznym stopniu przekłada się na ceny. Aby zaistnieć na rynku wiele firmy reklamuje się twierdząc, iż ma najtańsze przesyłki. To naprawdę bardzo dobry sposób na reklamę, jednak aby móc mówić, iż to my jesteśmy najtańsi trzeba mieć ku temu podstawy – w innym przypadku klienci po prostu się od nas odwrócą, gdy tylko stwierdzą, że nie jest to prawda. Nie ma sensu ryzykować, gdyż tacy klienci nie tylko od nas odejdą, ale także zniechęcą całe swoje otoczenie do korzystania z naszych usług co może sprawić, iż nasze przychody gwałtownie spadną. Warto zatem poprzeć to prawdę i naprawdę być najtańszą firmą. Rzecz jasna nasza firma nie musi być najtańsza we wszystkim, ale przynajmniej jeden typ przesyłek powinien być tańszy aniżeli w przypadku naszej największej konkurencji – tylko w ten sposób można liczyć na jakikolwiek sukces i to że klienci do nas przyjdą oraz zostaną z naszą firmą na dłużej. Budowanie relacji z klientami jest naprawdę bardzo ważne w dzisiejszych czasach i bez tego ciężko jest cokolwiek zrobić. Oczywiście istnieje wiele różnych możliwości do budowania relacji z klientem i niekoniecznie muszą one dotyczyć ceny. Można wprowadzić rabaty dla stałych klientów, wysyłać im życzenia z różnych okazji, wychodzić naprzeciw ich potrzebom – dzięki temu wszystkiemu nasze relację będą z nimi naprawdę dobre i mogą przekształcić się w prawdziwe relacje partnerskie. Pamiętajmy o tym i róbmy to z głową, bo to kluczowa sprawa.

1 komentarz:

  1. Oczywiście jest to na pewno jakieś wyjście i muszę przyznać, że ja także z nich chętnie korzystam. Również podoba mi się to co przeczytałam w artykule https://www.sendit.pl/blog/pocztex-ekspres24-i-pocztex-kurier48 i muszę przyznać, że ja chętnie korzystam z ich usług.

    OdpowiedzUsuń